درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:55   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27668صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 27 دی 1395 - 08:49
روابط عمـومی آینـده پـژوه و تفکـر محـور
روابط عمومی پژوهشگاه با رویکرد معرفی مناسب پژوهشگاه در سطح ملی و بین المللی در ارتباطات خود به عوامل تاثیرگزاری همانند تفکر محوری، مشارکت متقابل و آینده پژوهی تاکید دارد. در این راستا "ارتباطات مخاطب محور و مغزافزاری با الگوی یکپارچه" به عنوان راهبرد روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت تعیین شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان بزرگترین مرکز پژوهش و خلق فناوری صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در خاورمیانه و بیش از نیم قرن سابقه، همواره با ارائه راهکارهای فناورانه به نیازهای صنعت کشور پاسخ داده است.

این بازوی تحقیقاتی صنعت نفت و گاز کشور با توانمندی های پیشرو در عرصه خلق فناوری، منشاء تحولات راهبردی با تکیه بر توان داخلی و همکاری با شبکه بین المللی فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری و تعهد به توسعه پایدار است.


همچنین پژوهشگاه صنعت نفت با کسب رتبه "مرکز پژوهش و فناوری برتر کشور" در نوبت های متوالی، واگذاری بیش از 80 دانش فنی به صنعت، ثبت بیش از 275 اختراع و بسیاری از دستاوردهای دیگر، تلاش کرده تا متناسب با نقش  محوری خود در توسعه پژوهش فناورانه در صنعت نفت و حوزه های مرتبط، رسالت اصلی خود مبنی بر ارائه راه حل های فناورانه برای رفع مشکلات صنعت را با جدیت کامل مورد توجه قرار دهد.


تدوین و ابلاغ سند راهبردی این مرکز پژوهشی و ماموریت های جدید و باز تعریف شده آن در بخش ستادی، بالادستی، پایین دستی و انرژی و محیط زیست باعث شده، مسیر حرکت پژوهشگاه در مسیر اقتصاد  مقاومتی به شکل دقیق و قابل ارزیابی تنظیم شود. پژوهشگاه در هر سه حوزه تخصصی دارای تجربه، تخصص و مالک دانش و فناوری است که در خلق، توسعه، انتقال و حتی صدور فناوری، نقش آفرین و رکن اصلی کشور برای تحقق صنعت نفت دانش بنیان می باشد.


بر این اساس، راهبردها و برنامه های روابط عمومی دچار تغییرات بنیادین شد تا همسو و متناسب با این مرکز بزرگ تحقیقات در عرصه بین المللی گام بردارد و با تعیین اهداف و اجرای برنامه های خود به عنوان یک سازمان کارآمد، مدرن و تاثیرگذار در تحقق صنعت نفت دانش بنیان و توسعه پایدار کشور، به سهم خود ایفای نقش کند.


روابط عمومی پژوهشگاه با رویکرد معرفی مناسب پژوهشگاه در سطح ملی و بین المللی در ارتباطات خود به عوامل تاثیرگزاری همانند تفکر محوری، مشارکت متقابل و آینده پژوهی تاکید دارد. در این راستا "ارتباطات مخاطب محور و مغزافزاری با الگوی یکپارچه" به عنوان راهبرد روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت تعیین شده است.


" ارتباطات یکپارچه، مخاطب محور، پیشبرانه، با الگوی تفاهم بازخورد و فهم متقابل" به عنوان راهبرد روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت تعیین شده است. روابط عمومی پژوهشگاه در ارتباطات خود بر محور تفکر، مشارکت، آینده پژوهی و تثبیت و ارتقای جایگاه پژوهشگاه در سطح ملی و بین المللی تاکید دارد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد